Alla inlägg den 19 december 2022

Av Niclas Bernhardsson - 19 december 2022 23:00

Måndag morgon och jag hade ställt in mig på att jobba men jag var ändå lite tveksam om det var vettigt. Jag hade ju klarat av att gå en hel del men jag fick ju inte anstränga mig så jag var beredd att ta det jäkligt lugnt. 

Det började dock dåligt med att jag fick skrapa rutorna och det tog hårdare än jag trott och kände att ljumskarna värkte. Väl framme så var det då dags att köra igång med teorilektionerna och det var kul att träffa både kollegor och barn. Jag berättade lite om vad som hade hänt och några tyckte det var lite läskigt eller många förresten.

Sen möte och det var skönt att komma hem och väl hemma blev det teve för hela slanten. Först var det förstås julkalendern och efter det så var det Major Svan men det var lite dråpligt slut. Nu var det väl ingen tävling på det sättet och all heder åt Wahlgren som kom först men det var ju i par man skulle gå. Jag hade köpt att han väntade in paret bakom och körde med dem. 

Sen blev det faktiskt flera avsnitt av Kometernas jul och nu börjar jag komma ikapp på riktigt och ligger nog bara ett avsnitt bakom nu. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards