Alla inlägg den 17 december 2022

Av Niclas Bernhardsson - 17 december 2022 23:00

Lördag och efter frukost och Julkalendern så fixade vi lite hemma och snart satt Ullis också på cykeln. Själv har jag förstås träningsfritt men suget börjar redan komma. Jag kommer givetvis ta det försiktigt men jag önskar så himla mycket att den sista operationen fungerar och att det skall göra att jag kan komma igång ordentligen igen. 

Hursomhelst så tränade Ullis och jag tittade igenom flera avsnitt av den kanske inte helt grymma julkalendern på TV4 - Kometernas jul. 

Sen skulle vi iväg till Nyköping för att shoppa lite till Nyårsjoggen och då vi frågar Felix om han vill hänga på så är han mer sugen på Kungens kurva och vi ställer om. Det går ju lika bra men han skall in i duschen först. Jag passar på att åka och snacka lite med Hulo då de skall sponsra Nyårsjoggen och de skulle fixa något och dessutom fixa ett presentkort till Restaurang Utsikten. 

Hem igen och nu var vi redo att åka. Jag väljer tyvärr mina nya skor, de som jag fick skoskav av sist, och tänker att det förstås inte blir så mycket promenerande idag. Jag är ju ändå nyopererad och skall ta det lugnt. Det blir dock en hel del promenad och rulltrappan vid Stadium var avstängd och den promenaden tog lite väl hårt och då fick jag ont i ljumskarna och fick dra ned på tempot rejält. Nu var det mindre steg och långsammare som gällde. 

Jag hittade lite till Julklappsspelet och sedan åt vi på Ikea. Tyvärr fick jag alltså, som ni kanske misstänkte, ont i fötterna också. 

Väl hemma var jag riktigt slut och det blev soffläge för hela slanten sen. Jag fick ihop över 12000 steg och det kanske var i överkant så här i början. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards