Direktlänk till inlägg 23 december 2022

Uppesittarkväll

Av Niclas Bernhardsson - 23 december 2022 23:00

Fredag och det var full fart direkt och snart satt jag och Ullis i bilen mot Nyköping och vi kommer på två personer som kanske vill vara med som sponsorer och jag messar dem och får snabbt svar. Den ena vill gärna vara med men vi tackar bägge för bra svar. Det var riktigt kul och nu känner jag mig verkligen nöjd och det kan återigen bli så att alla som är med får pris men om det inte blir så är både jag och Ullis riktigt nöjda med det digra prisbordet. Det roligaste är dock själva joggen men tyvärr är det lite för tidigt för mig, efter operationen, så jag får stå vid sidan om men då hinner vi fixa iordning allt utan stress. 

Hursomhelst så fixade vi lite i Nyköping och hämtade lite mat från Tovastugan. 

Väl hemma så var jag riktigt sugen på att cykla lite men det strulade lite för Ullis så efter någon minut så inser vi att min trainer störde hennes så vi startade om då hon fick fel utväxling. 

Jag körde lite lugnare och lyckades starta riktigt lugnt men några gånger blev det lite tyngre och jag låg emellanåt på runt 2 watt/kilo. Snittet blev dock relativt låga 140 watt och det kanske var liiite högre än det var tänkt men det kändes bra. 

Efter det var det full fart med att fixa både skinka och gröt. Men vad gott det blev - oh vad jag njöt! Sorry! Jag sitter här och skriver när rimstugan sina huvuden river.... 

Det blev uppesittarkväll med familjen och Bingolotto men det gick ruggigt dåligt för alla och det var tur att vi hade trevligare än det gick bra på bingot. Trevligt och gott! Grattis till Tim som fann mandeln. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 24 april 23:00

Idag var det en speciell dag. Dels så skulle en nära mig göra en rätt stor sak och dels så är det idag tre år sedan lillebror gick bort. Det kom så plötsligt och som vanligt gjorde jag en låt om det. Tror den kan bli bra men än så länge känns den int...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 23 april 23:00

Tisdag och det började som en vanlig dag men rätt snart får jag ett sms som ger mig lite kalla kårar. Det stod att hen skulle höra av sig på kvällen och det utan att vi kommunicerat så mycket sista veckorna. Usch! tänkte jag. Jag berättade förstås fö...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 22 april 23:00

Måndag och det var nog som en vanlig dag förutom att jag började ta tag i alla viktiga delar inför loppet. Det var mailande och förstås lite reklam inför loppet. Ringde Björn som försökte få tag på några avspärrningar som vi kan använda för att göra ...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 21 april 23:00

Söndag morgon och jag hade sovit riktigt dåligt. Vet inte om jag tog för mycket kaffe igår kväll men jag låt och tänkte för mycket på hur bra koll jag hade på loppet och allt det runtomkring. Så var det möte idag men det är ju nästan två veckor kvar ...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 20 april 23:00

Lördag och Ullis var upptagen med annat och jag kämpade på med mina examinationer. På något tråkigt sätt så hade jag tre av fem examinationer, i nuvarande kurs, som jag blivit underkänd på. På en av kurserna råkade jag ut för ett rejält slarvfel som ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards