Alla inlägg den 3 april 2023

Av Niclas Bernhardsson - 3 april 2023 23:00

Måndag och det var dags att jobba lite igen. Lite badmintonspel och det blev även lite pingis för en del. Det var förresten bara en klass idag då den andra var på prao men det blev ändå lite spel. 

Sen hem och det var tyvärr en buss med ofällbara säten så jag spelade lite schack på hemvägen. 

Dock lyckades jag somna till och jag kände mig som en zombie, då jag vaknade. In på affären och köpte lite mat och sen hem och fixa till det lite. 

Ullis ville springa men då jag fortfarande kände av höften och dessutom ville försöka vara med på klubbträningen så fick jag avstå och även hon styrde om och cyklade med mig. Lite lätt ointresserad, till en början, men sedan gasade hon på - grymt!

Själv blev det ett lätt pass men med riktigt vadderade byxor som kanske inte var gjorda för temposadel. Dock låg jag ned några minuter här och där. Det känns som det är viktigt att få in den styrkan också men jag ligger inte helt perfekt på trainercykeln. 

Jag snittade låga 126, eller 127, och det med en snittwatt på 177. Det var kul att se och då kände jag ändå av benen lite. 

Efter duschen blev det förstås hemmafinalen i Biggest loser. Bra kört av deltagarna och det är själv lite sporrande. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards