Alla inlägg den 22 april 2023

Av Niclas Bernhardsson - 22 april 2023 23:00

   Lördag och idag skulle jag försöka bli klar med det andra trädet och snart var jag ute och beskar. Lite svårt att komma åt och det var nog det som gjorde att det tog tid. Lite läskigt också ibland då man inte stod så säkert. Men tids nog var jag klar och nu kom Ullis hem. Jag försökte hinna starta upp motorcykeln också men jag hann inte innan. Det skulle dock varit kul att ta en sväng så jag gick och letade startkablar. 

   Väl ute vid hojen så vill jag ju förstås prova utan startkablar först och det verkar finns en mass kräm i batteriet och det slog mig att jag nyligen bytt batteri så det kanske skulle gå ändå. Mycket riktigt så hoppar den snart igång och även Felix hoj startade och jag åkte en runda även med den. 

   Jag hämtar Ullis och vi åker en runda med den stora hojen och vi kör till Sille Krog, via Trosa, och tar oss en glass där. Solen låg rakt i ansiktet på vägen dit men jag kommer på att jag har ju ett inbyggt visir i nya hjälmen och det var riktigt skönt. 

   I övrigt var det en lugn kväll och jag började längta efter träning men samtidigt ville jag vila upp mig till nästa helg men frågan är om det ens är smart att ställa upp. Jag kommer bli sjukt sliten efter endast ett mindre antal varv men jag försöker peppa upp mig. 

   På kvällen kikade vi lite på teve och tog det lugnt. Ingen träning idag. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards