Alla inlägg den 26 april 2023

Av Niclas Bernhardsson - 26 april 2023 23:00

Onsdag och det var förutom orienteringen på skolan en riktig slödag. Jag försökte att göra så lite som möjligt och bara återhämta mig. Jag skulle väl bestämma mig om hösten, då jag blivit erbjuden en kortare visstidstjänst men velade lite och visste inte hur jag skulle göra. Det slutade med att jag avvaktade då jag har lite svårt att tacka ja och sedan välja något annat. Det är i alla fall ingenting jag gjort hittills. Har jag sagt ja så är det det som gäller. Nu är ju läget i och för sig lite annorlunda men jag klarade inte av det utan undvek ämnet. 

Väl hemma så hittade jag ett tips på hur man kunde göra för att undvika att iPhone spårar dig och jag klickade på alla tips men det utmynnade i att jag struntar fullkomligt i hur jag blir spårad. Det kanske bara blir till min fördel så jag slipper irrelevanta reklaminlägg. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards