Alla inlägg den 25 april 2023

Av Niclas Bernhardsson - 25 april 2023 23:00

Tisdag och det blev bilen igen då jag hade en jobbintervju senare på dagen. 

Väl framme så är det lite fuktigt i skogen och första klassen har jag svårt att tvinga ut så det blev lite valfritt.

Sen fanns det inga ursäkter och resten av klasserna fick snällt springa eller gå iväg. 

Sista lektionen och då jag inte hade fått tag i någon som kunde ta emot dem så blev det lite kortare lektion i hallen istället. Sen iväg med alla och in i bilen. 

Jag skriver inte nu vilken skola men jag blev sjukt imponerad och den första jag möter är en gammal elev som jag haft tidigare och direkt efter ser jag en som brukar vara med i löparklubben. Häftigt och det borde inte ligga mig i fatet. 

Sen var det då intervjun och den var trevlig och jag fick ärligt svara på en massa frågor men jag tyckte jag gjorde mig själv rättvisa och kände mig nöjd. Lite trött efter dagen bara men jag slängde i mig lite bränt kaffe precis innan och det tror jag hjälpte lite. Så nu är det bara att vänta och se. Förhoppningsvis kan jag sedan välja och vraka då jag redan blivit erbjuden en tjänst men tvekar. 

Sen hemåt och väl hemma så tog vi oss några smörgåsar och åkte sedan ned till löpargänget. Jag valde att spara mig helt då jag fortfarande känner av fötterna och tänker försöka ge loppet på lördag ett försök. Ullis kände av huvudet lite och undrar om inte jag också gjorde det. En på klubben trodde det kunde vara pollen och det lät ju rimligt. Jag brukar ju känna av det rätt mycket så man kan ju hoppas på en rejäl skur framåt lördagen. 

Jag gick all in på coachrollen och gick runt med Ullis istället. 

Sen hemåt och vi hoppade in på ICA-Trossen och där träffade jag några gamla elever och det var kul. 

Vi avslutade kvällen med att titta lite på Morden i Sandhamn och det var ju ett oväntat slut får jag medge.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards