Alla inlägg den 13 april 2023

Av Niclas Bernhardsson - 13 april 2023 23:00

Torsdag och det var lite segt att komma igång men snart var jag igång med att beskära träden igen men jag tog några pauser då regnet föll och jag behövde samtidigt lite mat i magen. Klart jobbigare än man tror att klättra i träden och tiden gick. Egentligen ville jag träna lite också men tiden gick och kanske var jag fortfarande lite sliten samt tänkte att Ullis vill träna lite på kvällen också.

Nu började det bli tid att åka till Trosa för vi hade bokat tid för att kolla på lite försäkringar på banken. Vi hade ju lite dålig koll och jag hade sagt upp någon halvskum på Hela. 
Jag skyndar mig iväg och får för mig att jag skall hinna tvätta bilen innan också. Nja, tveksamt och Ullis hade börjat gått till banken. 
På banken är det högt tempo och vi skäms lite över att inte kollat över ordentligt vad vi hade. 
Men det gick smidigt och vi fick bra hjälp men tiden gick och man blev sjukt trött och hungrig.

Väl hemma så fanns varken tid eller ork för träning men det sved.

Vi åt och tittade på Elitstyrkans hemligheter.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards