Alla inlägg den 2 april 2022

Av Niclas Bernhardsson - 2 april 2022 23:00

Lördag och efter en god frukost så var det snart dags att dra igång med flytthjälpen, igen. Det blev dock återigen några stopp på vägen då vi även hjälpte Tim och han fick några riktigt snygga prylar från en på Ullis jobb. Tack för det! :-)

Det var några vändor och sen bjöd svägerskan på lite lunch och jag ångrar att jag inte tog en god sallad för kroppen svarar negativt på för mycket pizza, vilket det blev idag. En idag hade kanske räckt.... 

Sen fortsatte vi att flytta lite och efter några timmar var vi klara och när vi skulle åka hem så bjöd vi även Peter på lite mat och jag tog återigen pizza. Det var nu som kroppen började protestera... 

Väl hemma så fastnade vi i Ragnarök och rätt som det var så hade vi sett klart på hela första säsongen och även Ullis var fast. Kanske mer än mig faktiskt. Det slutade med att det var jag som fick säga till att det var nog men det är klart att jag är lite känsligare och behöver min sömn! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards