Alla inlägg den 3 april 2022

Av Niclas Bernhardsson - 3 april 2022 23:00

Söndag morgon och det kändes lite småsegt, det måste jag tillstå. Så när Ullis ville gå en promenad så tvekade jag faktiskt inte då jag vet att det brukar vara bästa sättet att komma igång på. Det blev ett hyfsat tempo och vi kom precis 5,00 kilometer. 

Sen verkade Ullis sugen på att se ett avsnitt av Ragnarök och nu är det nog hon som är mest på. Men den är både rolig och spännande. 

Efter det drog vi till Nyköping och när Ullis skulle fixa naglarna så tänkte jag tvätta bilen men tvättmaskinen verkade vara sönder och jag fick leta upp en ny. Det blev dem vid OKQ8 och jag passade på att köpa ett sämsskinn och drog rent bilen med. 

Sen tog vi en tur till Rusta och kollade på lite saker till Tim. 

Vi passade på att hämta hem ett barbord och sen leverade vi förstås bordet till Tim. 

Väl hemma så blev det mer Ragnarök och jag hann även cykla lite och nu blev det halvhårt. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards