Alla inlägg den 20 april 2022

Av Niclas Bernhardsson - 20 april 2022 23:00

Onsdag och det var samma upplägg, som i går, med mycket rörelse och jag kände definitivt av knäna av alla sprintar i hallen. 

På kvällen så tvättade jag rent Tims datorbord och lade ut. Det gick vansinnigt fort och fler intressenter hörde av sig men den första orkade inte hämta det i helgen och trots att jag ville vara snäll så kunde jag inte skjuta på det utan frågan gick vidare och den som stod på tur kunde hämta det redan imorgon.

Felix och jag provade att bära ut det i hallen men bordsbenen fastnade och gjorde sönder väggen så vi fick tråckla tillbaka det och ta av benen på ena sidan och försöka igen. 

Efter lite mailkontakt med kunden så bestämde vi att benen kunde fortsatt vara av och så skulle vi ställa ut det imorgon bittit för honom att hämta. 

Jag avslutade kvällen med att kolla några hälsoappar då jag körde lite sådant på teorin. Lite tips och egna tankar och ideér. Helt klart så finns det några bra appar och varför inte delge varandra lite tips. 

Undrar om jag ätit något olämpligt för jag kände av magen och även Ullis gnydde lite. Troligtvis var det en salladskyckling som inte var helt okej. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards