Alla inlägg den 7 april 2022

Av Niclas Bernhardsson - 7 april 2022 23:00

Torsdag och idag var det en klart bättre dag och Ullis var på gång att springa hem från jobbet. Sen verkade det som att han skulle springa med en kompis och hon sköt på löpningen istället. 

Efter det så kom det lite emellan och rätt som det var så kunde inte kompisen och det slutade med att Felix skulle springa och det var en kul överraskning! Jag traskade iväg till gymmet och där var det faktiskt helt tomt men jag skulle ju ändå köra crosstrainer. Jag väntade några minuter och sedan gick jag och bytte om och startade. 

Inte helt oväntat så satte jag motståndet på vanliga 124 och så var det bara att tugga på. Idag kom jag igång tidigare och varför inte köra på ett tag, tänkte jag. 

Tyvärr hade jag bara en flaska men då Freddan kommit, en bit in i passet, och sedan fick en lucka så ropade jag på honom och bad honom fylla på min så körde jag lite till. Det blev till slut 16 kilometer på knappa 58 minuter och sedan får jag en bild på mobilen av Ullis. Det är på henne och Felix innan de startade. De hade sprungit fem kilometer och det var första längre löpturen för Felix på flera år. 

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards