Alla inlägg den 8 april 2022

Av Niclas Bernhardsson - 8 april 2022 23:00

Fredag och nu var det verkligen sista spurten. På sista lektionen var jag extra busig och när jag samlade klassen, på slutet, så skämtade jag till det och sade att "jag gömt ett påskägg med ett kilo godis..." Halva jag slits itu och jag skäms, då jag ser att de lyser upp men halva jag skrattar lömskt och jag blir lite rädd för mig själv! :-) Men de skrattar gott och jag önskar dem ett trevligt lov. Sedan skrattar vi ytterligare en gång och det är när jag smyger upp bakom några elever, som stannat kvar och spelat lite fotboll. En skall precis skjuta då jag smäller en ballong bakom honom och det ser för roligt ut. Ha ha, jag hade definitivt inte klarat det bättre! :-) En jäkla smäll blev det i alla fall. 

Väl hemma känns det som om jag kommer att bli sjuk då man börjar slappna av. Men på kvällen så hoppar vi upp på cyklarna men det är inget driv i mig och jag hoppar av efter en mil och det kändes som om det var ett bra beslut. 

Vi tittar sedan på "Masked Singer" och precis som förra gången så valde jag mellan två kandidater och återigen hade jag rätt person med bland kandidterna men denna gång valde jag fel i sista stund. Dock så var Mona Sahlin inget jag kom på förrän panelen sade det. Kul! Detta kan absolut ge Socialdemokraterna ytterligare en skjuts. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards