Alla inlägg den 4 april 2022

Av Niclas Bernhardsson - 4 april 2022 23:00

Måndag morgon och jag var vaken tidigt för att fixa med en jobbansökan och hann få iväg den innan det var dags att åka. Jag trivs ju väldigt bra som det är nu men man vet ju aldrig vad som händer till hösten. 

Väl på plats så var det bara att hugga i men det känns att både elever och en själv längtar till lovet. Det har varit ganska intensivt. 

Väl på plats så var det mycket kontorsarbete och jag kände mig sjukt effektiv men det tog säkert en hel del på både huvud och kropp. 

Väl hemma så kände vi att det kanske var dags att binda några lån och vi fixade med det någon halvimme och då slipper man ju den värsta stressen om det skulle braka iväg ordentligt. 

Sen försökte jag fixa till Ullis sadel och det där med sadlar är ju besvärligt. Det kanske inte är så stort problem om man bara söndagscyklar men cyklar man typ 20 mil i veckan så måste den ju vara perfekt. Jag tror jag lyckades ändra lite så det blir spännade och se om det funkade. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards