Alla inlägg den 19 april 2022

Av Niclas Bernhardsson - 19 april 2022 23:00

Tisdag och det var åter dags att börja jobba och det var nästan så att det blev dags att ta det lugnt då vi ju avslutade Hitta ut med flaggan i topp. På skolan blev det dock en jäkla massa springande då jag gärna är med och försöker föregå med gott exempel och nu fick de som ville chansen att också prova hitta ut medan övriga körde friidrottsträning och det var alltid några i varje klass som stannade kvar vilket gjorde att det blev många pass för mig. 

Efter jobbet så var det fort hem och jag insåg att vi nog fick äta efter träningen och jag tryckte väl i mig lite jordnötter och sedan drog vi till Trosa. 

Väl på plats i Trosa så dyker endast Evelina upp och vi startar att jogga men det bara smäller till och jag blir astrött direkt. Det blev nog lite väl mycket träning idag och jag får avbryta uppjoggen och sen försöka igen. Det kan dock bli så för mig ibland. Sen körde jag löpskolningen och sen provade jag att springa men det gick trögt och jag fick hela tiden släppa lite grand. 

När huvudgruppen kom så blev det lite löpskolning med dem och efteråt blev det en hel del prat och tiden gick. 

Just ja! På jobbet så ser jag att någon försöker ringa mig men jag har ju lektion så jag låter det vara och rätt snabbt får jag ett mail och det är en skola i Nyköping som vill träffa mig och redan på torsdag. Det gick fort och lovar ju gott. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards