Alla inlägg den 24 april 2022

Av Niclas Bernhardsson - 24 april 2022 23:30

Ja, idag var det ett år sedan Jocke dog. Det kom som en chock men ändå inte. Här skulle jag vilja skriva så mycket men det bara dör. Ibland räcker orden inte till och det får stanna vid en sorgsam minnesanteckning. 

Hoppas du fått frid. 

Av Niclas Bernhardsson - 24 april 2022 22:15

Söndag och efter lite frukost så drog jag och Ullis iväg till Skärholmen. Vi hade bokat tid med en kund men skulle försöka kolla lite annat också. Framförallt skulle vi köpa en mikro till Tim och det tänkte jag att vi skulle börja med. 

Den fanns kvar och jag tog tag i den och jisses vad tungt paketet var. :-0

Jag fick pausa några gånger innan den var i bilen och sen hann vi ta en sväng till i några affärer innan vi gick en sväng på Ikea. Där blev det faktiskt bara en rullgardin, då den gamla i nya gästrummet var lite sliten. Så det var lite onödigt att både släpa på en hel vagn och en påse. 

Sen hann vi in på Clas Ohlson men där hann jag inte bli klar då kunden snart väntade. 

Vi åkte och parkerade och sedan tog det ett litet tag men hon blev nöjd. 

Då vi ändå var i Skärholmen så passade vi på att äta på Bastard Burgers och det smakade kanon som vanligt. Nu hade jag dessutom mer tid och gick på Clas Ohlson igen och hittade vad jag sökte efter och lite annat. 

Nu blev det en sväng på Zetas trädgård och Ullis shoppade lite men vi hann först ta lite fika. 

Jag hoppade in på Decathlon och köpte mig en discgolfväska och den blir kanon. 

Nu hade tiden dock gått och vi ville hemåt och Tim ville förstås ha sin mikro och vi åkte dit och jag passade på att montera upp några gardinstänger och vi fixade förstås till så att mikron blev installerad. 

På kvällen så blev det lite mys framför teven. En lång dag men skönt att slappa lite på slutet. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards