Alla inlägg den 11 september 2022

Av Niclas Bernhardsson - 11 september 2022 23:00

Så var det då dags. Vi vaknade tidigt och var effektiva då vi inte ville vara sena.

Väl framme så var det bara att sätta sig in i arbetet och snart kom den förste röstaren och vi var igång. Dock kom jag på en plats som var ny för mig men den skulle jag ju ändå kunna hantera och det gick rätt bra. 
Emellanåt var det ett högt tempo och man kände igen väldigt många. Det jag reagerade mest på var att det var så många från distriktet som antingen sprang i löparklubben eller hade sprungit med klubben. Uppenbarligen så har det spridit sig.

Klockan 20.00 var det då dags att räkna ihop allt och snart snurrade det i huvudet och tummarna värkte.

Min förkylning hade dock blommat ut men jag höll faktiskt god min och kunde även gömma mig bakom en plexiskiva då man var som närmast de röstande. 
Efter att ha lämnat in allting så tog jag och Ullis en varm kopp te och snabbspolade oss igenom valvakan. Sjukt spännande och jämnt. 
Nu är det bara att hoppas att det här blir bra för Sverige.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards