Alla inlägg den 2 september 2022

Av Niclas Bernhardsson - 2 september 2022 23:00

Fredag och eftersom jag glömt min buff på jobbet, igår, så var det rätt kallt på morgonen. Usch!

Jag var dock på plats i god tid och hann ta några koppar kaffe innan jag började.

Det blev återigen bra drag och sen hem. 
Så jäkla skönt med helg och nu skall batterierna laddas! 
Jag började direkt med att krypa upp på vinden och Ullis tog en promenad med en kompis. Sjukt jobbigt att krypa i sågspånet mot takfoten. 
Efter lite bök så hoppade jag ned och gick kort och hjälpte Tomas bära ned en säng och en soffa från övervåningen och sen hem igen. 
Nu började jag få ordning på elen till kameran men när jag skall installera den så händer ingenting och jag misstänker att jag dragit lite för hårt i sladden utifrån så den lossnade och jag får gå upp på vinden igen. Eller gå upp förresten. Man får hoppa upp! 
Sen verkade det funka och nu gäller det att förstå alla funktioner. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards