Alla inlägg den 10 september 2022

Av Niclas Bernhardsson - 10 september 2022 23:00

Lördag och klockan var satt så att vi kunde komma iväg och vara med på arbetet med att iordningställa vallokalen, som jag och Ullis skulle vara i imorgon. Jag hade fortsatt någon känning i halsen men misstänkte maten på skolan. Den innehöll lite vitlök och det tål jag inte. Jag får alltid förkylningssymptom av det och det passade in i tid. 
Väl på plats så tog det lite tid men det fick det väl göra. En person hade dessutom ätit en jäkla massa vitlök så jag försökte hålla lite avstånd. Haha!

Sen var det full fart hemåt för Tim och Cilla skulle komma på besök fast vi drog först en snabbis till några bekanta som skulle flytta och hade anordnat en loppis. Ullis ville först inte tränga sig på men anordnar man loppis så vill man ju att det skall komma folk. 
Det fanns lite kul och det visade sig att även deras grannar passade på att ha loppis och jag fastnade för en säkerhetskamera och slog till. Sedan kollade vi på em skänk men vi kunde inte riktigt bestämma mig. 

Sedan åkte vi hem och tog emot Tim och Cilla. Det var trevligt och vi kollade gamla kort och pratade minnen. 
På kvällen tittade vi på den avslutande valdebatten och jag har aldrig känt mig så säker då jag alltid får kalla kårar av ljug och förtal samt smutskastning. Allt sådant höll jag dock för mig själv då jag och Ullis skulle jobba med valet, under valdagen. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards