Alla inlägg den 9 september 2022

Av Niclas Bernhardsson - 9 september 2022 23:00

Fredag och idag blev det buss. Fredagarna är alltid något extra men just nu känns de extra välkomna och kanske är det på grund av de långa resorna.

Efter jobbet så sprang jag som vanligt mot busshållplatsen men jag har ännu inte lärt mig ens vilken minut som bussen stannar och jag tror att någon nämnde att det kan skilja väldigt mycket. 
Hursomhelst så märker jag att jag nog precis missade en buss så jag tänker att jag kan ju utnyttja tiden med att gå lite så jag börjar gå längs busslinjen men tiden gick fortsre än jag tänkt och när jag vid nästa ställe upptäcker att bussen inte ens skall stanna där får jag börja jogga på. 
Jag hinner lagom fram till nästa hållplats, som är Sporthallen. 
Väl hemma så är jag rätt trött och somnar på soffan, efter maten, då Ullis är ute på en promenad. 
Undrar om jag inte börjar känna av en liten förkylning...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards