Alla inlägg den 17 september 2022

Av Niclas Bernhardsson - 17 september 2022 23:00

Lördag morgon och jag försökte passa på att sova ut då Ullis ändå jobbade extra. Dock började jag att läsa lite ur en kursbok och den kursen måste jag verkligen ta tag i. Själva uppgiften är egentligen bara att definera ett antal ord och sedan lite annat. Dock verkar det svårare än väntat för man måste man få lite grundkunskaper först innan man går in och definierar de svårare orden. Det är iaf en kurs om svenska språket. 

Sedan passade jag på att äta lite frukost och förberedde mig inför lite målning. Ullis och jag har ju köpt en skänk som behöver få lite kärlek och snart var jag igång och målade och när Ullis kom hem så drog vi en snabbis till Nyköping.

Där blev det Mio, Blomsterlandet och Rusta. 

Väl hemma så började vi titta på en serie och den heter Echoes och handlar om ett tvillingpar och deras förflutna. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards