Alla inlägg den 1 september 2022

Av Niclas Bernhardsson - 1 september 2022 23:00

Torsdag och jag tog återigen hojen. 
Det blev även idag roliga lektioner och jag hade raggat eleverna att försöka slå mig men jag hade hittat känslan direkt så ingen var i närheten. Det var roligt och sporrande. 
Sen var det ett välkomstssamtal och sen passade jag på att fixa klart september månads träningsprogram men kanske skulle jag gjort det hemma då många trodde att jag fortfarande hade arbetstid. 
Fort hem och jag passade på att hoppa in på Woodys för att försöka få till en lösning för den nya kameraövervakningen.

Bra service och jag åkte hem med en liten plastdetalj som jag dessutom fick gratis.

Väl hemma så åkte jag ut till Stensund och där väntade Ullis och vi hade lite djupa, och bra, samtal.

Sen hem och på teven så var det Kristallen och vilken härligt hyllning av legenden Lasse Åberg. Wow! 
 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards