Alla inlägg den 12 september 2022

Av Niclas Bernhardsson - 12 september 2022 23:00

Måndag morgon och då man kom sent i säng på natten, efter valdagen, så var man riktigt trött och förkylningen hade brutit ut. Dock inte så mycket så jag ville ställa in utan det kändes mer som en effekt av för lite sömn och kanske någon reaktion på vitlöken. Det var i alla fall så jag ville tänka. Rätt eller fel?

Till jobbet kom jag, nu dock med bil. Jag fick springa in och hämta ett parkeringstillstånd och sedan fick jag be om ursäkt om jag verkade lite trött och förklarade varför. 

På lektionerna så fick eleverna orientera och det gav mig chans till lite återhämtning. 

Jag fick också lov att springa iväg lite tidigare då jag skulle ta passkort. Lite strul med parkeringen men sedan gick det fort. Typ två minuter och det var ju onödigt då jag betalade för 40 minuter... 

Väl hemma så blev det bara lugn återhämtning. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards