Alla inlägg den 6 september 2022

Av Niclas Bernhardsson - 6 september 2022 23:00

Tisdag och idag var jag nästan bara ute med eleverna. De fick en varsin karta och så pushade jag dem att göra sitt bästa. Riktigt skönt väder och jag tog emot dem en och en, när de kom. Givetvis så låtsades jag som det kom någon från ett annat håll så de spurtade på bra. :-)

Jag lade ut ett fånigt inlägg på Insta där jag visat att jag rakat mig så jag hade visst lite tråkigt emellanåt. 

På kvällen var det dags för träning men mitt knä var inte okej ännu och även Ullis hade lite bekymmer sedan i lördags. Vi styrde om och åkte till Stensund istället och badade. Det var galet häftigt då vattnet stod helt still och fiskarna hoppade upp för att få syre. Lite kallt men i skulle jag. Jag vet inte vad som hänt men jag har börjat gilla att bada och klarar kallare och kallare vatten. Vi får väl se hur länge jag klarar att gå i. Hittills så har jag haft lättare att gå i än Ullis men det lär ändra sig ju kallare det blir. 

På kvällen blev det lite politik på teven och det är lite synd att det skall bli pajkastning. Det är typ som om man försöker dölja sina egna brister men givetvis är det bra att man synliggör uppenbara fel. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards