Alla inlägg den 14 september 2022

Av Niclas Bernhardsson - 14 september 2022 23:00

Onsdag och jag borde väl egentligen sjukskriva mig men jag, som är av gamla gardet och tror man är stark och tapper om man sjukskriver sig, hostade klart på morgonen och hoppade på bussen. Lite jobbigt att hålla inne om man måste hosta men jag klarade mig och på skolan så såg jag till så att det blev lätta lektioner men att det var eleverna som skulle aktivera sig. Det gick bra men det var lite kämpigt då det var lång dag. 

På vägen till skogen, då en klass skulle orientera så bara lös en sten mitt ibland alla andra och Ullis for blixtsnabbt upp i huvudet. Jag brukar inte vara så mycket för tecken men det kom så fort och att jag kunde se det bland alla andra då jag gick. Fram med kameran och fota. Ullis brukar själv tycka sådant är intressant så det var roligt att jag hittade en fin sten själv och utan att leta. :-)

Väl hemma var jag skitslut och jag behöver verkligen återhämta mig. 

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards