Alla inlägg den 12 juni 2023

Av Niclas Bernhardsson - 12 juni 2023 23:00

Måndag morgon och idag skulle jag mot jobbet men till ett jobb utana elever, det skulle bli annorlunda och faktiskt brukar sådana dagar vara jobbigast. Att typ själv sitta i skolbänken. Man brukar bli rätt mör av dem. 

Jag börjar dock att lägga ut om provlöpningen för det brukar ju många i klubben springa. Själv tänkte jag spara mig till imorgon, då det är klubbträning. Jag hittar en gammal bild på "Pulspastorn" och Ullis och postade den. Det visade sig att Leffe sprungit en massa gånger och faktiskt hade koll på årtalet, mycket imponerande. 

Sen var det full fart på jobbet och när jag fick en lucka över så lade jag in lite böcker i excel-arket som jag håller på att bygga upp. Vi fick en jäkla massa böcker av Mia Törnblom så vi är sjukt tacksamma förstås. Väldigt många måbra-böcker så det blir kul att kunna sätta sig in en skön fåtölj och bara läsa. 

Sen var det då provlöpningen och eftersom varken jag eller Ullis skulle springa så tvekade vi på om vi skulle dit men det är ju alltid kul att titta. Det visade sig att de allra flesta faktiskt hade anknytning till klubben så det var ju kul att vara där. Flaken körde på hårt och hans skadade svanskota verkar håll. Det blev en spurtuppgörelse mellan honom och Peo där jag tror den sistnämnde drog längsta strået men Flaken har verkligen gått framåt och frågan är om jag kommer komma tillbaka så jag kan matcha honom... :-) 

Sen till katten och vi skötte om honom lite grand och sen hemåt. Nu blev det försent för träning och jag kände mig dessutom urlakad. Jag skulle må bra av att titta lite i en måbra-bok, tror jag. Det är lite väl mycket som händer nu.


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards