Alla inlägg den 7 juni 2023

Av Niclas Bernhardsson - 7 juni 2023 23:00

Onsdag och på skolan var det en specialdag med tävling men framförallt att städa ur inför sommarlovet. Jag var med en klass och allting gick smidigt. 

Väl hemma så somnade jag till i soffan och det verkar som jag blev riktigt sliten av löpningen. Jag reagerade förresten på att många är chockade att jag skall ställa upp i Kalmar Ironman i höst. Jag hoppas jag kan chocka dem med resultatet sedan också. Det blir väl så när jag knappt har styrfart och sedan tror att jag skall ha bra fart till hösten. Vi får väl se. Jag kämpar på och sen hoppas jag att jag får ihop tillräckligt med träning och sedan en försiktig toppning. 

Sen var det bara att dra iväg till Trosa för att kolla till katten. Jag ställde fram lite mat och tömde lådan. 

Katten var keligare än vanligt och det märks att han saknar sällskap. 

Väl hemma så var det dags att träna men nu hade klockan tickat på. Det blev min vanliga runda och jag kan lägga 70 minuter till träningskontot. Sen snabbt i säng. 

Just ja! Jag vann på Primetime igen och snart närmar jag mig 300 kronor i vinstpengar i alla fall. Det tar sig...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards