Alla inlägg den 24 juni 2023

Av Niclas Bernhardsson - 24 juni 2023 23:00

Lördag och det blev lite härlig frukost och sedan när det var dags för påtår så skickade Ullis en fråga till en kompis och de skulle nog komma bort lite senare. Det kunde vara trevligt. Själva fixade vi senare på tomten och det var ett jäkla jobb. 

Kompisen verkar glömt bort frågan och tiden gick. Det blev påtår själva och Felix joinade.

Nu har tiden gått och det är dags att träna lite. Jag följer en robopacer i en dryg timme och det känns okej.

Sen åkte vi och handlade lite gott att ta med till husvagnen och när vi kommer ut så ser vi att en husbil står jämte oss och det är fullt drag. Asch då! Vi som tänkte ta det lite lugnt men det är bara att gilla läget. Dock ser vi att det dricks lite och det är annat än hallonsaft. Det gör också att man blir lite kluven. Det är uppenbart att i alla fall en person dricker öl med alkohol och han blir allt mer berusad. Dock så stör han inte men reglerna är ju ganska klara vad som gäller på den här campingen. 

Jag tänker väl låta det bero men springer jag på en asvarig så kan jag ju lämna över informationen. 

Hursomhelst så äter jag och Ullis lite och spelar återigen kort men nu i husvagnen. Ullis krossar och vinner två raka matcher och nu är det sängdags. Jag drar igen allt så det inte blir ljust när solen går upp. Det är ju riktigt mysigt ute på Stensund. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards