Alla inlägg den 19 november 2022

Av Niclas Bernhardsson - 19 november 2022 23:00

Lördag och Ullis hade hört mina våndor på natten då jag inte kunde gå så hon var uppe och fixade frukost och det var gulligt. Jag körde lite fotmassage till frukosten och sen skulle Ullis dra iväg på ett långpass och själv tänkte jag försöka ta mig ned i källaren för lite cykling. Det skulle bli skönt för fötterna då trycket inte kommer på hälen. 

Det kändes rätt bra från start och jag verkade vara utvilad och hade inga större problem idag. Värre var det när jag skulle av cykeln då jag inte kunde belasta hälen. Det var ett projekt i sig. 

Det blev i alla fall en ny runda på den nya låtsasvärlden som jag nu inte kommer ihåg namnet på. Det låter som något hawaianskt. Temples and towers hette rundan och jag var tvungen att köra några minuter till för att ha gjort den. Så det blev lite drygt 73 minuter och jag kände mig fräsch. 

På kvällen tog vi det lite lugnt och jag försökte hitta en ny plats för vårat larm då vi skall göra om i hallen. Det verkar svårare än man kan tro. 

Det blev en hel del massage och en massa tittandes framför teven, det funkar det också! :-)

Jag slog till med en pizza idag. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards