Alla inlägg den 22 november 2022

Av Niclas Bernhardsson - 22 november 2022 23:00

Tisdag och efter lite kämpande så fick jag igång jobbmailen hemifrån också, skönt. Fast är man sjuk skall man ju inte jobba men lite fick jag i alla fall göra. Sov rätt länge och efter ett tag var det bara att inse att jag inte skulle kunna slutföra min kursuppgift då jag skulle coacha löparklubben. Idag skulle jag göra sista filmningen på programmet jag hade gjort iordning. Nåja, det borde ju gå att göra senare och senare skulle det visa sig att det var okej. 

Jag såg att många vara borta från arbetslaget så det var inte bara jag som var sjuk. Sen såg jag att det stod lite fel om mina kurser, på facebook, så jag försökte ändra det. Dock vet jag inte om det är så viktigt och det är ju heller ingen som brytt sig att det stod Linnéuniversitetet då jag läste bokhistoria. Det skulle förstås stå Lund där. Den kursen skulle jag velat gå om för jag tyckte jag slarvade men i det stora hela tyckte jag att jag ändå fick med mig en hel del. Den var på hela 30 poäng och det kanske var en liten chock att starta med just bokhistoria och dessutom på engelska. 

Jag hann jobba lite med mina låtar också och nu försökte jag sammanställa dem. Hur många har jag egentligen, de verkar vara utspridda. Är det 7-8 stycken eller mer. Ju mer jag letade och skrev ned, ju mer verkar det vara. Sen kanske en del aldrig kommer att se dagens ljus, det är en annan femma. 

När Ullis kom hem så passade hon på att springa med Tanjis och jag hade precis rykt på sista frågan på Primetime, så surt. 

Vi åt gott och sedan testade jag att beställa en ny iPhone och det blev förstås iPhone 14 Pro. Det var visst ingen idé att uppgradera från en vanlig 13 till en 14 men när det gällde Pro var det lite annorlunda och det kändes ju bra. Som ni vet, som läser min blogg relativt frekvent, så är just nya mobiler min lilla svaghet. Jag behöver inte så mycket mer än det. Till slut så gick det och nu måste jag komma ihåg att säkerhetskopiera innan det är dags att byta. Sist fick jag åka en jäkla massa gånger eller iaf två gånger. Första gången hade den inte kommit och den andra gången så hade jag glömt legitimationen och det är ju larvigt då man kan legitimera sig med bank-id nuförtiden. 


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards