Alla inlägg den 18 november 2022

Av Niclas Bernhardsson - 18 november 2022 23:00

Fredag och idag var det mycket träning inför kommande veckas redovisningar, härligt att se. Sen var det helg och det skulle bli så skönt men först var det en inlämningsuppgift men problemet var att man skulle bedöma en annan kurskamrats arbete och jag hittade inget fel. Det fanns typ inget att förbättra, tyckte jag när jag först kollade på det men man måste ju sitta med det ett tag. Jag haltade till bussen för jag hade fått allt mer ont i hälen då jag kört mycket löpskolning med klasserna idag och gymnastikgolvet är rätt hårt och skorna tunna. 

När jag går av bussen är det etter värre och jag kan knappt belasta hälen och det tar lite tid att komma hem.

Väl hemma så satte jag då igång och tyckte mig hitta något, på uppgiften, men då var det istället jag som gjort fel tidigare. Ahrg! Till slut så var jag klar och då hade jag dessutom upptäckt att man inte alls hade inlämningstid på natten utan mitt på kvällen och jag hade någon timme tillgodo. Oops! Jag kände att det borde vara gott nog och sen fick det vara helg. Tyvärr kändes det som om jag trampat sönder hälen ordentligt nu kunde jag inte gå ordentligt och det blev lite försiktig massage i maskinen som knådar fötterna. Skönt och välbehövligt. Jag tror inte det är någon fara utan det brukar handla om att man blir för kort i lederna av belastningen så det bästa är egentligen att gå normalt men jag klarar inte av smärtan. 

Vi tittade lite på teve och bara mös!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards