Alla inlägg den 28 november 2022

Av Niclas Bernhardsson - 28 november 2022 23:00

Måndag morgon och som ni kanske läst så hade jag sovit riktigt dåligt och var grymt trött. Jag kom som vanligt igång rätt bra men den dåliga sömnen förföljde mig och jag inser, på väg hem, att jag fick skippa träningen. 

Det var ändå kul att komma tillbaka till skolan och jag var saknad och det var kul att få höra det också. 

Jag messar Ullis att hon inte behöver vänta på mig och rätt snart får jag en notis om att hon sitter på cykeln. Det gör ändå att man ångrar sig lite men jag tror inte det blivit bra för all energi var borta. 

Väl hemma så tar jag mig lite att äta och väntar in Ullis. 

På kvällen blir det både Nattryttarna och Major Svan. Idag var nog bästa avsnittet av det sistnämnda med mycket känslor inblandade. 

Jag fick förresten min kallelse till operationen och nu fick jag det fastställt till att det verkligen blir den 14:e december men konstigt nog skulle jag skriva in mig dagen innan och det kändes lite konstigt då det bara verkade vara något samtal och blodprover inplanerade men om det är så så är det. 

Bara hoppas det blir bättre nattsömn nu...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards