Alla inlägg den 27 november 2022

Av Niclas Bernhardsson - 27 november 2022 23:00

Söndag och idag var det dop och som vanligt blev det lite funderingar på vad man skulle ha på sig. Riktlinjerna säger att man absolut inte skall ha mörkar kläder men jag hittade en ganska schysst grön skjorta som fick duga. Nya skor blev det också då jag var på Hulo dagen innan. Lite orolig då jag tog på mig dem för nu kändes de inte alls lika bra och jag är ju så känslig. Nåja, det fick bli som det blev. 

Mot kyrkan och det var en fin ceremoni och vilken grym kille som spelade elgitarr och sjöng. Riktigt bra och det fick mig själv att inse att jag nog inte skall sjunga själv på mina låtar men vi får se. 

Gott fika efteråt och litet skönt häng. 

På kvällen så började det klia ordentligt i träningstarmen och nu kunde jag banne mig inte hålla mig utan gick ner och körde en timme. Eller 70 minuter för att vara exakt. Det var lite kämpigt och kanske var jag inte helt okej ännu. Jag duschade och det blev lite mys i soffan efter och sen dags för sängen. 

Tyvärr vaknade jag varje timma och sov riktigt dåligt. Efteråt fick jag höra att jag hade snarkat rätt högt också.

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards