Alla inlägg den 26 november 2022

Av Niclas Bernhardsson - 26 november 2022 23:00

Lördag och vad hände idag? Det blev lite smått och gott hemma för jag var lite seg. Jag funderade på var jag skulle ha larmdosan och sedan förberedde jag lite för målningen och hann börja med den lite senare. Jag skickade också iväg några låtar igen fast nu till skivbolaget stjärnan hade, det är nog smartare. Fortfarande hade "min" producent inte hört av sig fastän han i princip lovade att återkomma igår så jag tyckte jag var i min fulla rätt att kolla runt lite. 

Hursomhelst så blev det lite fotboll och annat på teven och jag målade i någon timme. Sjukt träningssugen men jag kände mig inte helt kurant så det var nog bra att det inte blev något idag. Imorgon så kan nog inte ens vilda hästar stoppa mig!


En av låtarna jag skickade runt var förresten av låt som Jocke spelade för en gemensam bekant och denne sade att det var det bästa han hört. Den bekanta var för övrigt en väldigt duktig kille på musik så det låter ju lovande. Låten heter Time has come och går så här: 


"Time has come for you and me

To realise the dream is over

Time has come for you to see – That I don´t love you anymore

 

We can´t go on now – livin on lies

I allways thought we were in paradise

We can´t go on now – livin this way

I have no longer any reasons to stay



You kept on comin late at night

You said you had so much at work

But all the time you been with him

I´ll kept on punishing my self

 

We can´t go on now – livin on lies

I allways thought we were in paradise

We can´t go on now – livin this way

I have no longer any reasons to stay

 

 

I kept trying to understand

How could I´ve been so blind

And what about him – the other man

Does he know about me?

He might be punishing himself

 

We can´t go on now – livin on lies

I allways thought we were in paradise

We can´t go on now – livin this way

I have no longer any reasons to stay"

 

Tyvärr kommer jag inte riktigt ihåg om jag fått med allt men behövs det mer så skriver jag lite till. Håll tummarna att det blir en hit. OM den någonsin blir släppt förstås. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards