Alla inlägg den 7 november 2022

Av Niclas Bernhardsson - 7 november 2022 23:00

   Måndag och det var segt att komma upp och sådana här kortlov förstör nästan mer än de ger men självklart är det skönt att vara hemma lite. Dock får jag alltid någon känsla av att jag kommer att bli "avslöjad" att jag är en usel idrottslärare för det första som kommer tillbaka är funderingar på "vad kan jag egentligen" och sådana funderingar är ju egentligen inte så konstiga för ju mer man lär sig ju mer vet man faktiskt inte kan så mycket. Nåja, dagen gick riktigt bra och mina farhågor var onödiga för lektionerna gick i alla fall riktigt bra. Sen möte efter det och jag kom som vanligt hem väldigt sent, som jag gör på måndagar. Träffade en elev på stan och vi möttes några gånger till då jag gick och handlade lite färdgodis och en kopp kaffe. Sen försökte jag somna på bussen och när jag väl lyckades så sov jag riktigt hårt. Jag hade fått notis om att Ullis cyklade och när jag kommer hem cyklar hon fortfarande och hon undrar vad som hänt. Jag har bara sovit, svarar jag för jag förstår att jag ser förstörd ut och det brukar vara en liten seg promenad hem efter att man precis vaknat. 

   Jag fixar lite mat och sedan tittar vi på Kompani Svan och sen blir det även Nattryttarna och jag hinner även plugga lite. Kanske jag borde tränat också men nu går plugget före då det inte är så länge kvar tills nästa uppgift skall vara inne. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards