Alla inlägg den 12 november 2022

Av Niclas Bernhardsson - 12 november 2022 23:00

Lördag och idag var det Hälsomässan och eftersom jag behövde plugga så fick Ullis springa sitt långpass själv. Jag kunde förresten knappt röra mig efter gårdagens löpning så det var för övrigt inget alternativ att joina Ullis. När jag gick upp på natten var det som värst och Ullis hade vaknat av mig släpandes med fötterna. 

Så Ullis drog iväg och jag jobbade på som sjutton och hann med en jäkla massa. 

Sen, när Ullis duschade, så köpte jag lite mellanmål och passade på att lämna en sak till Sivan. Vi drog sen mot stan och parkerade men parkerade faktiskt om då det såg ut som några värstingar på någon fyrhjuling som gick runt och slängde burkar bland bilarna. 

In på mässan och vi gjorde upp en plan hur vi skulle gå men rätt omgående så sprang vi på Elin, som har Breakitandyoumakeit och hennes Anthony. Jag har lite dålig koll på efternamnen men bägge var med i det tuffa programmet där man skulle drillas tills det typ bara var någon kvar. Riktigt kul och tufft program. Ullis köpte lite kläder och vi pratade lite om träning, kul!

Sen hade de en tävling men där handlade det om att vara vig så det blev ingen topplacering direkt för mig men Ullis var lite bättre. 

Efter det gick vi runt lite och jag provade på lite Reiki men det är svårt att säga så mycket på så kort tid. Vi hann heja på Sylvana och sen var det en tävling där man skulle pricka 100 meter på en stakmaskin där displayen var borta. Jag är ju van vid att staka så det kändes som en gren för mig men på två försök så kom jag till 96 meter men Ullis chockade och satte 101 meter på första försöket och på andra så fick hon... 101 meter! Wow! Två gånger i rad och det gjorde att hon trots allt fick ett tredje försök och om jag inte minns helt fel så fick hon 97-98 meter. Galet bra men hon fick samma pris som mig. Bara att pricka 101 meter två gånger i rad borde vara mer värt än att lyckas få 100 meter. Nåja! Det var kul!

Vi åkte hemåt med bra energi och det var skönt att gå lite för mig. Väl hemma så var det plugg som gällde och jag pluggade på och Ullis fixade lite gott att äta och det blev lite mys framför teven och till slut lämnade jag in och kände mig nog nöjd. Lite svårt att säga då kursen är lite otydlig vad som krävs. 

       

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards