Alla inlägg den 20 november 2022

Av Niclas Bernhardsson - 20 november 2022 23:00

Söndag och idag var vi bjudna på kalas hos Tim och Cilla då den sistnämnda fyllde år. Det var första gången vi firade en svärdotter, om jag nu får skriva det. Hennes föräldrar och hennes bröder skulle komma också och det var första gången vi skulle träffa dem och alla var nog lite spända. Nja, kanske inte jag då. Kanske mest för att jag skulle skojsa för mycket då jag hade hört att deras humor var ungefär som min, ha ha! Det var trevligt och visst blev det lite skämt men på en lagom nivå. Trevligt och man blev lite hög på socker men det var det värt. 

Cilla var nöjd med sina presenter och det var det viktigtaste. 

På vägen hem så kände vi att vi inte orkade göra mat så Ullis och jag släppte av Felix och åkte till pizzerian och tog oss en varsin sallad. Pizza lockade absolut men det var nog dumt. Det kändes fräscht att äta en sallad och det var nog vad min kropp behövde men började jag att bli sjuk? Det började att jag kände något i halsen då vi var på kalaset men jag tänkte att det nog inte var något men det blev hela tiden värre och mot kvällen så kände jag att jag banne mig blivit sjuk. 

Vi såg en massa avsnitt av "the Playlist" och den var helt okej. Lite sjuk bara men det är ju en sjuk värld vi lever i. 

När jag gick och lade mig så var jag inte alls positiv till morgondagen... Det var nog kört!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards