Alla inlägg den 8 november 2022

Av Niclas Bernhardsson - 8 november 2022 23:00

Tisdag och jag hade som vanligt en lucka på morgonen och jag försökte få ordning på mina plickers-kort men en skrivare strulade så det får jag nog tyvärr göra om. Surt. Sen var det full fart på lektionerna och väl hemma var det full fart på pluggandet då jag kände att jag behövde gå all in på den pågående uppgiften som skulle vara inne den 9:e. 

Jag körde på så gott det gick och jag tyckte det var rörigt och olika typer av till exempel feedback verkade ha olika namn i olika böcker. Jag gjorde i alla fall så gott jag kunde och kollade inte jättenoga på hela den inspelade filmen då jag dels tyckte det var lite jobbigt att se sig själv och dels tyckte att jag kom ihåg allt som hände. Sen gällde det att hitta referenser till det man skrev och det verkade bli det riktigt jobbiga och mycket tid gick åt till det. 

Hursomhelst fick jag förstås ställa in kvällens löpträning och det har jag tyvärr fått göra rätt många gånger nu. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards