Alla inlägg den 30 november 2022

Av Niclas Bernhardsson - 30 november 2022 23:00

Onsdag och i flera dagar har jag haft det rätt tufft. Det känns som kroppen är rejält sliten och det enda som egentligen bör spela in är att jag var sjuk förra veckan. Idag var jag riktigt trött på morgonen och jag kunde inte ens sova på bussen. Väl framme gick det dock riktigt bra och den här veckan är det gymnastikredovisning. På väg hem så var jag sjukt trött och när jag vaknade så kände jag mig som en zombie och idag var jag inbokad på coren. Det tog emot de luxe men då Ullis gärna ville att jag skulle hänga på så tänkte jag att jag kan väl "fuska" mig igenom passet. Det blev dock riktigt jobbigt och det var inte så lätt att fuska så det var en pina rätt igenom men jag kämpade så mycket jag kunde.

Jag blev riktigt varm och valde att gå hem i shortsen och det var riktigt skönt. Kanske blev jag överhettad under passet då det var riktigt varmt. 

Efter så blev det lite te, mys och ett avsnitt av Snabba cash. Det är en serie vi har missat och den är väl bra men vi börjar redan tröttna. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards