Alla inlägg den 25 november 2022

Av Niclas Bernhardsson - 25 november 2022 23:00

Fredag och jag började känna mig bättre men långt ifrån helt frisk. Frågan var om jag ens vågade gå på min synundersökning jag bokat in mig på. Jag hade lagt den sent så jag skulle ta den efter jobbet men nu hade jag ju varit hemma och varit sjuk. Dock borde jag inte smitta längre och jag kände mig bara lite lätt mosig. 

Jag hade legat hemma och fortsatt fixa med mina låtar och kanske bråkat lite med min producent. Så pass så jag började att själv kika runt efter andra alternativ. Vi har ju ännu inte börjat så inget hindrar mig ju från att söka samarbete på annat håll. Bråkat är dock överord utan det är mest jag som är otålig. 

Hursomhelst så slutade Ullis rätt tidigt och jag kom till slut upp och när hon kom hem så åkte vi mot stan. 

Ullis passade på att gå och fixa naglarna och jag försökte göra så lite som möjligt och kollade så det var lugnt att komma in fastän jag var lite förkyld och om det kan påverka resultatet. Det var lugnt för dem och sen var det bara att vänta in Ullis. Vi smyger in på Espresso House och tar oss en kaffe. Rätt som det var så ser jag ett gäng ungdomar som kollar förvånat på mig och vill komma fram och hälsa. Jag varnar dem för att jag är lite förkyld och det hörde de också så de fick hålla sig på avstånd. Kul att se dem och det visade sig att de fått sluta rejält tidigt då både jag och en annan kollega varit hemma. 

Sen var det dags för mig att kolla synen och jag hade fortfarande bra syn på långt håll men närseendet hade försämrats och jag har nu lite att tänka på. Dock tyckte de att det var en bra idé att invänta operationen för jag sade att extraslagen tog ned mig lite overall. 

Sen åkte vi hemåt men det blev lite mat på Bastard burgers först och ett snabbstopp på Rusta där vi köpte lite julklappar. 

Väl hemma blev det bara mys framför teven för nu var jag helt slut. Det tog verkligen på krafterna. Jag passade förresten på att skicka några av mina låtar till en riktig stjärna för att se om hen var intresserad av ett samarbete. Man skall inte vara blyg. :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards