Alla inlägg den 9 november 2022

Av Niclas Bernhardsson - 9 november 2022 23:00

Onsdag och som vanligt bra lektioner och efter jobbet så var det bara att kämpa på med den pågående kursuppgiften. Nu skulle jag banne mig köra på för idag var uppgiften tvungen att vara inne och Ullis gick bort till Safiren och jag kämpade på med uppgiften men relativt snart så kände jag att jag nog banne mig var klar. Det snurrade dessutom i huvudet och den vanliga korrekturläsningen gick om intet. Asch! så fick det vara. Jag klickade lämna in och nu skrek det i kroppen efter träningen och snart gick jag ned i källaren och bara trampade på. Det blev en kort runda på endast knappa 13 kilometer och snittpulsen på måttliga 129 slag i minuten. Det var skönt och det blev några tuffa sprintar på den korta biten. Precis när jag slutar så ser jag Ted-Jan Bloemen och det är ju en legendarisk skridskoåkare och jag hinner skicka en ride on till honom. 

Kvällen avslutade med att jag kollade lite på en kurs som jag inte gjort klart och nu ser jag att det tyvärr inte bara var några få poäng kvar på den. Nåja, det får jag lösa senare. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards