Alla inlägg den 29 november 2022

Av Niclas Bernhardsson - 29 november 2022 23:00

Tisdag och jag hade en fruktansvärd morgon där jag, och nu vill jag varna känsliga läsare, vaknade av att jag vaknade av att munnen fylldes med vätska. :-0 Jag hade fått ruggiga refluxbesvär och det var inte det trevligaste sättet att vakna på. Dock var det inte lika stark smak som det kan vara då man får en uppstötning. 

Nu har jag säkert förlorat de flesta av läsarna men sömnen blev i alla fall rejält störd och det var väldigt segt på morgonen men som tur var så hade jag en lucka direkt och kunde mjukstarta. Efter det var det full fart och det var kul att vara igång. På kvällen så skulle jag dock slutföra min sista filmning i min kurs och det verkade inte vara det bästa vädret. Då jag var sjuk förra gången så blev det tyvärr samma pass även idag men det var för att jag skulle filma in ett redan förutbestämt pass. 

Ullis såg till att träna innan så kunde hon filma mig och vi kommer till träningen precis innan ett löpargäng anslöt. 

Nu var det bara att börja och jag försökte komma ihåg allt jag skulle ha med och det känns som om jag lyckades och det blev riktigt lyckat. Dock var det fruktansvärt kallt i regnet och när jag slappnade av, i bilen, så bara skakade man. 

Väl hemma, efter duschen, så satte jag mig direkt och fick in både film och det reviderade passet och hoppades på att allt skulle vara okej. Stort tack för att du ställde upp, älskling! :-) 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards