Alla inlägg den 1 november 2022

Av Niclas Bernhardsson - 1 november 2022 21:15

Tisdag och under ett möte så börjar jag känna mig låg igen och klockan började pipa för låg puls och den varnar hela sex gånger. Det slutar med att jag får gå upp och gå en sväng och snart så släpper det. Det var lite jobbigt och det är verkligen hög tid för att åtgärda felet. Än så länge så är det den 14:e december som jag skall opereras. 

Efter det så var det bättre fart på mig och efter jobbet så drog jag ned på stan och idag hann jag med att göra det jag skulle på stan och sen gick jag och köpte en kaffe och mötte ett gäng elever jag har. Efter det så var det bara att vänta in nästa buss och jag försökte tipsa en busschaufför om hur han skulle göra för att få loss en buss där en dörr fastnat i backen men han verkade inte vilja lyssna utan bara slet i dörren och ringde sedan efter en annan buss. Jag tänkte att man kunde få lite folk att knuffa till så att dörren blev fri men han var visst inte intresserad eller så trodde han inte på det. Visserligen så väger en buss mycket, mycker mer men ett gäng personer kan nog få en buss att röra på sig tillräckligt. Nåja. 

Sen pratar jag lite med Flaken då jag ser ett bekant ansikte och känner igen en tjej som gjorde sin praktik hos mig och det blev ett kärt återseende. Hon jobbade nu som vikarie på en skola och vi kan kalla henne för Bella. 

Väl hemma så vaknade jag lite smågroggy och gick hemåt med allt mitt bagage. Jag passade på att städa ur kontoret lite. Ullis tränade och jag tänkte passa på att träna lite själv också och bytte om lite snabbt. Sen ned i källaren och jag knappade in mitt pass och började. Ullis blir klar och precis när hon går upp så blir det fel på min uppkoppling och jag får helt fel utväxling och det innebar att jag skulle få trampa i runt 65 varv i minuten på lättaste växeln. Så sjukt irriterande och då jag inte var supertaggad så bröt jag direkt. Det blev bara några kilometer och det får räknas som en vilodag idag. 

In i duschen och sen åt jag och Ullis lite snabbt och tog en kaffe. Efter det så drog vi till Trosa för att hämta hem lite saker till Sivan. 

När vi lämnat dem så drog vi hem och det blev lite teve innan vi gjorde kväller på riktigt. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards