Alla inlägg den 14 november 2022

Av Niclas Bernhardsson - 14 november 2022 23:00

Måndag och jobbet väntade som vanligt men jag har ett underbart jobb och det är nästan alltid skitkul! Min filosofi är att ungdomarna skall tycka att det är roligt och jag brukar inte krångla till det utan mitt motto är ofta bara att köra på. För att bli bättre måste man träna på och man kan välja att göra det krångligt eller enklare. Ni som känner mig vet att Enklare är bättre! ;-) Idag blev det lite styrka och sedan repetition av gymnastik och dan och det fortsatte jag med så alla klasser fick det på min första lektion med alla klasser. 

Efter sista lektionen så hade jag en lucka och då jag behövde hämta ut mitt pass så gick jag en rask promenad till Polisen och snart hade jag det i min hand. Jag mötte en man jag kände igen men jag kunde inte direkt placera honom och sedan kom vi i samspråk och snart förstår jag att det är en gammal elevs pappa och det tog ytterligare några minuter innan jag kom på vem det var. Pinsamt! Han sade i alla fall att jag var saknad på skolan och det var ju gulligt. Jag har för övrigt fått många fina meddelanden och det värmer. Jag bara säger - kämpa på! Det kommer att gå bra!

Tillbaka på skolan var det snart möte och jag kan förstås inte gå in på någonting men det var speciellt. Note to my self!

På kvällen blev det träningsfritt och vi såg en massa teve, bland annat Major Svan.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards