Alla inlägg den 6 januari 2023

Av Niclas Bernhardsson - 6 januari 2023 23:00

     

Fredag och idag sov vi länge. Kanske berodde det på våra varsina glas bubbel men troligtvis fanns det även lite spänning kvar från Ullis födelsedag igår. 
Hursomhelst så gick vi till frukosten utan någon som helst träning innan men så fick det bli idag. Rätt som det är så står Sebastian Kienle precis bredvid och det är nästan surrealistiskt med att stjärnor som springer omkring här. Han är dock sjukt laid back och skulle jag inte veta bättre så hade jag tagit honom för en surfare. Bortsett från plagg som till exempel Red Bull-kepsen. 

Efter frukosten så blev det lite poolhäng och jag läste en hel del i boken men sedan fick vi ett ryck och skulle bort till gymmet men det var stängt så vi styrde om till egen core istället. Det blev drygt 20 minuter lagom hårt. Sen kollade vi några som simmade och gick sedan hemåt där det blev en dusch och jag sov en halvtimme. Det kändes som jag behövde det.

Vi gick sedan en stund till stranden och badade och solade lite. Riktigt nice 

Mot kvällen blev det en lite promenad, med sällskap av en lite lynnig katt och sen lite god middag igen.

Vi avslutade med lite kort och när jag började bli alltför självsäker så föll spelet som ett korthus och Ullis kunde titulera sig som vinnare idag. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards