Alla inlägg den 30 januari 2023

Av Niclas Bernhardsson - 30 januari 2023 23:00

Måndag och det var rätt segt att komma iväg och det är förstås för att mina lektioner börjar sent just på måndagar. Snart satt jag dock på bussen, efter att ha fått sprungit. 

Väl framme så försöker jag komma ikapp med lite planering och det tar tid då det alltid kommer saker emellan. 

Efter lunch så blir det en kort lektion då det är utvecklingssamtal och det blev fullt upp med att prata med både elever och föräldrar. 

Rätt som det är så var det slut och jag sprang till bussen och jag ser på turlistan, på nätet, att jag borde hinna gena till Centralstationen. Det tog emot i luftrören och kanske börjar jag bli sliten. Jag hann utan problem och fick stå och pusta ut. Jag messar att jag kommer lite tidigare och snart ser jag att Ullis cyklar på Zwift. Det sporrade lite och kanske att jag också kör. 

Väl hemma så ser jag att hon kör ett långt pass och jag hoppade också upp på cykeln och körde mitt vanliga aerobiska pass på 70 minuter. Det börjar dock göra ont på själva sittbenen och det har blivit rätt mycket cykling på slutet. 

Jag klarade av passet men det var mest Ullis förtjänst, tack för det! 

Efter så blev det lite teve och det blev förstås Biggest Loser! 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards