Alla inlägg den 19 januari 2023

Av Niclas Bernhardsson - 19 januari 2023 23:00

Torsdag och på skolan så avslutade jag med lite pingis med pingistalangen, John. Idag förlorade jag faktiskt första set men lyckades vinna resten så 3-1 idag och jag fick höra några fula ord från andra sidan. Jag kan i och för sig förstå honom för varje set var jämnt idag och han verkar ha närmat sig. 

Hemma så bestämde jag och Ullis att vi skulle gå och simma och eventuellt skulle jag köra lite crosstrainer och basta med resten av löpgänget. Det blev inte så. Jag körde runt 650 meter och det kanske var i minsta laget men jag måste se till att hitta kontinuiteten först och känslan. Längden får komma sen. Ullis däremot matade på riktigt bra och hon ropade att jag kunde gå hem, då jag låg i varmpoolen. Den var inte så varm efter ett tag och när Ullis var klar så hade hon simmat 2,5 kilometer. För kort för henne men jag var imponerad. 

Nu missade jag om det var några och sprang för då låg jag i varmpoolen och väntade in Ullis. 

Det blev lite mys i soffan som vanligt men det är inte att förringa. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards