Alla inlägg den 7 januari 2023

Av Niclas Bernhardsson - 7 januari 2023 23:00

Lördag och vi ringde ganska omgående och gratulerade Tim som fyllde 28 år idag. Han låg kvar i sängen men vi sjöng lite för honom och önskade honom en fantastisk dag.

Sen bytte vi om för lite morgonträning men återigen var det omöjligt med löpning. Det är helt klart lite uppförsbacke för mig så här i början. Men promenad är också träning så när Ullis joggade så traskade jag på lite bakom. Efter drygt fyra kilometer för mig så blev det frukost och det var som vanligt kanon. 
Efter frukosten så chillade vi lite och hann med några affärer innan det blev poolen igen för lite läsning av bok samt några längder simning. Ullis drog hela 1500 meter medans jag fick ihop 350 meter. 
Sen fick vi ett ryck och ville upp för berget men det gällde att komma iväg snabbt då det börjat att skymma. 
Jag är riktigt taggad men är glad att Ullis var med och var lite förståndig angående solens nedgång. 
Det är brant och man får ett visst bendarr på vissa ställen. Sen går vi ned på fel ställe och ser en kvinna ha rätt stora problem och det är lite läskigt rullgrus och väl nere så dröjer det inte länge förrän det är mörkt.

Vi äter gott och spelar sedan lite kort. Idag fick jag revansch men vilka svåra val man kan hamna i. Hur hade ni, som är mer vana pokerspelare bytt med ett byte kvar? 
Det bästa var nog fyrtal i knektar samt en kung.

Vi hann med att ringa till Tim och lyssnade av hans dag. 
       

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards