Alla inlägg den 23 januari 2023

Av Niclas Bernhardsson - 23 januari 2023 23:00

Måndag och det var lite segt att komma iväg och det strulade en hel del. Jag tänkte att jag tar en senare buss då jag hade en lugn morgon och kände inte att jag behövde vara där innan 08.00 Så jag tog lite sovmorgon men när jag står och väntar på nästa buss så är den försenad och kanske var det för att det var halt idag. När den väl kommer så är den packad och det står över tio personer på bussen och det vägrade jag. Dessutom var det ju läskigt halt. Nä, jag väntade in nästa buss och nu skulle jag komma lite sent men det kunde inte hjälpas. 

In en stund på bensinstationen men det kändes som jag blev uttittad och gick istället in på Ica några minuter innan jag gick till nästa buss. Den var det dock något fel på och den hackade fram. Så fort den kom upp i fart så var det som en broms slog i och nu blev jag ännu mer försenad. Väl framme i Nyköping så springer jag till nästa hållplats men då visar det sig att stadsbussen inte gick den tiden och jag fick traska mot skolan och kom nästan fram innan en stadsbuss kom och jag åkte tre stationer. 

På skolan var det volleybolltema och det blev lite spel. Alltid kul att vara med lite själv och eleverna får se hur det går till. Givetvis är jag inte alltid på topp men oftast är det bra att man själv är med. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards