Alla inlägg den 12 januari 2023

Av Niclas Bernhardsson - 12 januari 2023 23:00

Torsdag och några nya elever igen då det varit en omorganisation men det har känts riktigt bra men jag har ju inte de rutinerna de är vana vid.

Vid sista lektionen har jag min pingistalang och jag kan testa mitt nya racket på allvar. 
Det blir lite försiktigt ibörjan och underskruvar är nästan bara att glömma då bollen flyger en bra bit extra än jag är van vid. Det blir dock 3-0 till mig men sjukt jämna set och ett set gick upp till 27-25, tror jag.

Sen drog jag till stan och smet in på en secondhandbutik och köpte fem fina böcker och gick sedan på bussen.

Mot kvällen så ville jag cykla lite och var det inte Tour de Zwift på gång? tänkte jag och mycket riktigt.

Jag värmer upp några kilometer och sen är det dags. 
Tanken är att starta lugnt men det är ju en klunga en bit fram och skall jag dit så försöker jag att spurta ifrån klungan bakom, den som jag är i. Vet inte om några bakifrån kom ikapp men klungan verkar vara runt 60 personer och flera gånger så håller jag på att åka ur. Lite coolt att leda hela klungan ibland men man orkade inte vara där framme så många sekunder.

På slutet tänker jag ett jag skiter i det men orkade ändå hänga kvar till slutet men det var slitna ben då det skulle spurtas och jag kom några sekunder bakom på 27:e plats.

Sen tittade vi på lite lägenheter åt Felix och lite teve. 

   

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards